Skip to content
13 Februarie 2017 / alcion7

47.

Sunt un om rău. Acesta este singurul adevăr. Căci oamenii răi sunt răi nu pentru că s-ar distra, ci pentru că de la atâta răutate, tristețe și pustiu din inima lor, răspândesc și în jurul lor același lucru, iar eu asta am făcut.

Mai mult, sunt un om rău „cu principii”, ceea ce face situația și mai tristă. Pretind că lupt pentru Bine, când de fapt în inima mea domnește Răul. Laud bunătatea, inocența și credința, dar ele lipsesc cu desăvârșire din ființa mea. Unde m-am pierdut pe drum? La care răscruce mi-am rătăcit pașii? Doamne, credeam că merg pe drumul Tău când, de fapt, merg în sens opus. M-am oprit din loc și am izbucnit în plâns, dar n-am puterea să fac niciun pas. Când am devenit așa de slabă?

Suflet drag, credeam că dacă iubesc, se-ntâmplă o minune și voi putea avea răbdare, voi putea să tac, voi putea să țin în mine veninul. Asta e imaginea dragostei pe care am avut-o dintotdeauna. Dar nu pot, așa cum nici tu nu poți. Noi nu știm să iubim. Noi nu știm să ne vorbim. Noi nu știm să găsim calea de la unul spre celălalt.

Suntem așa mulți și totuși așa de singuri!

wpid-d9925bae4f71842bd3cfdcd2ec0839d11

 

Lasă un răspuns

