Skip to content
10 August 2013 / alcion7

Nu te teme! (33)

Nu e loc pe lumea asta unde să-mi odihnesc sufletul răvășit, nu am unde-mi liniști inima zbuciumată. Nimeni nu-mi cunoaște glasul stins… care strigă în noapte că nu mai poate. Nu am odihnă, nici liniște, nici pace nicăieri, decât în ochii Tăi. Fericirea e toată în palma-Ți întinsă spre a mă ridica. Ai coborât la mine, pentru ca eu să pot intra în Împărăția ta. Ai venit pe pământul durerii ca să suferi pentru mine, ai murit pe cruce pentru mine, ca eu să pot avea Viață. În fiecare clipă Tu mă iubești, dar eu atât de des îți întristez curată fața Ta… Omul e cea mai minunată creație a Ta, dar eu uit mereu asta și îmi murdăresc sufletul cu lucruri inutile… Omul e făcut pentru a se înălța la cer, dar cade atât de des!… Doamne, mă chemi la tine mereu și-mi primești inima împietrită și-mi șoptești:” Nu te teme! Pentru ce te temi, copilul Meu? ”.

Atât timp cât mă doare, știu că mai am scăpare. Doamne, ajută-mă să nu devin indiferentă la durerea celorlalți și, mai ales, la durerea Ta, pe cruce. Luminează-mi mintea și încălzește-mi inima, să pot primi cu înțelepciune durerea care înalță.

Ar trebui să ne fie frică nu de durere, ci de absența ei… care duce la vid sufletesc.

Lasă un răspuns

