Skip to content
8 Iunie 2013 / alcion7

29. fluture

Suntem obișnuiți să avem atâta amărăciune în noi, încât atunci când vedem pe cineva radiind de fericire, ni se pare un lucru prostesc și imatur. Suntem mult prea stresați, grăbiți, îngrijorați, crispați, iritabili, nervoși, plictisiți, frustrați… și prea puțin fericiți.

Mai demult, o prietenă dragă mi-a propus să fac o listă cu 10 lucruri care m-au bucurat în ziua respectivă. Deși floare la ureche, la numerele 5-6 m-am blocat. Epuizasem oare toate motivele pentru care aș fi putut zâmbi în acea zi? Cu siguranță nu, dar mi-ar fi fost mult mai ușor să scriu despre lucurile care NU mi-au plăcut.

Ne mai bucură oare soarele, norii, ploaia, stelele, luna? Mai zâmbim când mergem pe stradă? Mai privim oamenii în ochi?

Țin minte cât de mult îmi plăceau florile când eram mică! Mergeam seara, atunci când soarele săruta pământul, și culegeam flori… niște flori simple, albe, pentru alții buruieni, dar erau comoara mea. Și primăvara culegeam toporași și nu mă mai săturam să-i privesc… Dar acum abia îi mai observ.

Atunci era totul simplu pentru că noi nu ne complicam existența cu lucruri stupide. Atunci eram simpli și sinceri iar inima noastră era plină de bucurie. Poate ne supăram des, plângeam, dar uitam repede și iertam. Acum vorbim unii cu alții și nu ne mai auzim, ne supărăm din nimicuri și renunțăm prea ușor.

Dar am încredere în oameni că își vor regăsi copilăria pierdută, am încredere în faptul că, oricât de mult ar greși cineva, încă nu e pierdut atât timp cât trăiește… aici. Am încredere în faptul că… deși mi-am pierdut pașii printre lucruri fără sens, trăind în zadar, cândva voi regăsi copilul din mine, care stă și-așteaptă cu toporași în mână, coji de portocală în buzunar și multă iubire în inimă.

Am încredere că… deși acum sunt o biată omidă, cândva voi fi un fluture frumos!

One Comment

Lasă un comentariu
  1. ORTODOX / Iul 22 2013 21:57

Lasă un răspuns

