Skip to content
17 Aprilie 2013 / alcion7

1- Zbor…

De-ar fi să pleci…Să-ți crească aripi până la nori și să zbori, să zbori, să zbori departe de-aici… Știu sigur că TU poți zbura, dar încă nu ai învățat cum…

În ziua în care vei scăpa din colivie, voi înțelege de ce vine lumina din cer- din fâlfâit de aripi și inimi de cristal. Prin zborul tău, mă voi înălța și eu- ai prins rădăcini adânci în inima mea. Poate voi zbura și eu cândva, dar să nu m-aștepți… Mi-e zborul greu și înăbușit și sunt tare depare de cer! Până când voi da fără să primesc, voi crede fără să rătăcesc, până când EU va muri, ca să se trasnforme în TU. Până când voi învăța să iubesc- să-L iubesc pe Dumnezeu din toată inima mea, din toată puterea mea și din tot cugetul meu și să-i iubesc pe oameni.

 ”A iubi înseamnă a iubi ce e de neiubit! A ierta, să ierți ce e de neiertat! A crede, să crezi ce e de necrezut! A spera înseamnă să speri când totul pare fără speranță! ”

Lasă un răspuns

