Skip to content
10 Februarie 2013 / alcion7

7.Este singurul lucru care îți spune : ”Îmi amintesc”!

Întreaga existență ar putea fi rezumată într-o frază. Sub aparența banalului, trăim deopotrivă fericirea și tristețea, entuziasmul și disperarea, iubirea și suferința, pacea și zbuciumul. Suntem prizonierii propriilor noastre gânduri. Alegem cu mare ușurință, fără să ne gândim prea mult, dar ne e greu să trăim cu ceea ce am ales să fim sau să avem… Viața e un lung șir de amăgiri, iar sufletul nostru strigă stins: ” Puțin infinit, doar puțin infinit! ”. Într-o lume a materialismului, totul se termină, totul e momentan, totul e trecător. Iar sufletul… îl ținem ascuns într-o debara uitată. Și-i singur acolo și îi e frig, dar cui să-i pese?

Totul pare o minciună uriașă care vrea să ne înghită, dar cel mai rău e că până și noi… ne mințim zi de zi. Uităm că deasupra absurdității stă un Soare cald, drept și bun. Acceptăm să trăim într-o existență mediocră, în care peștele mare înghite peștele mic. Până când?! … Până va rămâne unul singur pe pământ sau?…

Cred că cea mai mare problemă a oamenilor e că, în continua lor căutare de sens, se rătăcesc, se poticnesc, se întorc mereu de unde au plecat și renunță la a mai căuta. Renunță prea ușor la ceea ce își doresc, din frică, din lene, din deznădejde. Unde ați văzut voi stele care să-și părăsească cerul? Și ce rost are lumânarea, de-ntuneric n-o aprinzi?

Această lume e absurdă. Eu am plecat să o caut pe cealaltă! Mereu mi-ai spus:”Coboară din minte în suflet. Vei vedea o lume complet diferită. ”…  Acum, în sfârșit, mi-am dat seama că nu pot fi fericită aici, că nu pot fi așa, că eu nu eram așa. Mi-am dat seama că trebuie să dispar, ca să pot crește spre Soare. Îți promit că nu am să te uit, suflet drag. Că am să scriu acele 1999 de scrisori pe care le aștepți. Dar nu acum… Deocamdată, acesta este singurul lucru care îți spune : ”Îmi amintesc”!  

Lasă un răspuns

