Skip to content
15 Noiembrie 2012 / alcion7

Pentru E.

Dragă E.,

Mi-ai spus că te-am făcut să plângi… iartă-mă, nu voiam… Mă auzi, mă crezi? Știu că ți-e greu și totuși… stau, stau și mă uit. Dacă sufletul tău e singur și îi e frig, de ce nu mă lași să vorbesc cu el? …Când tristețea te doare, de ce nu-mi șoptești la ureche? Când te stresez cu ciudățeniile mele, de ce nu-mi zici să tac? Dacă ceva te supără, de ce nu-mi spui? De ce? De ce? De ce?! Sunt aici, la un cuvânt/pas depărtare de tine. Nu plec nicăieri. Nu acum… Vreau să știu că timpul pe care l-am petrecut împreună va fi ceva de care îți vei aminti cu drag… De aceea, nu vreau să mai stau și să mă uit! Hai să deschidem geamul și să lăsăm Soarele să intre!…

Copil drag, A. e aici. Bag-o-n seamă un pic și pe ea…

Îți scriu aici, sperând că vei intra, să citești… lasă-mi răspuns în buzunarul drept.

Și nu uita, capul sus! Atât timp cât cerul e deasupra noastră infinit, mai există speranță.Hai să fie Cerul limita spre care să tindem!

 Domnul să-ți ajute în toate cele ce-ți sunt folositoare!

Cu drag….

Nu dor nici luptele pierdute,
nici rănile din piept nu dor,
cum dor acele brațe slute
care să lupte nu mai vor.

Cât inima în piept îți cântă
ce-nseamnă-n luptă-un braț răpus ?
Ce-ți pasă-n colb de-o spadă frântă
când te ridici cu-n steag, mai sus ?

Înfrânt nu ești atunci când sângeri,
nici ochii când în lacrimi ți-s.
Adevăratele înfrângeri,
sunt renunțările la vis.(Radu Gyr)

Lasă un răspuns

