Skip to content
13 Noiembrie 2012 / alcion7

12.Praf de stele

Suntem două păsări … rănite de același vis. Două frunze-n vânt, ce caută mereu, în fiecare toamnă, unghiul sub care cerul îmbrățișează pământul. Împărățim împreună peste-al nostru regat, peste-a noastră Cetate, de unde nicio șoaptă din nori nu ne scapă… Ții minte cât de rotund ni s-a descoperit Cerul? În a lui perfecțiune, două picături de Albastru am vrut să fim… Tu- albăstrea, eu- floare de Nu-mă-uita

Nu-mă-uita când ți-e greu…

Nu-mă-uita când de pe cer, stelele îți vor cădea…

Nu-mă-uita când copleșită de prea multe non-sensuri vei fi…

Nu-mă-uita când toți vor fi împotriva ta…

Nu-mă-uita când să uiți de tot ai vrea…

Nu-mă-uita când Yoyo de Croc se va pierde…

Nu-mă-uita printre visele tale…

Nu-mă-uita printre cărți, printre frunze, printre flori…

Nu-mă-uita nicăieri… Nu uita de inima ce împreună am crescut-o.

Nu-mă-uita, pentru că eu voi veni mereu să-ți desenez stele pe pernă.

Nu-mă-uita când poate… sigur vom îmbătrâni. Cheamă-mă, să copilărim împreună.

Nu mă uita pentru că eu nu te voi uita.

Te voi păstra în inima mea, o clipă, la nesfârșit. Pentru că, dacă ai sta pe Pământ iar eu te-aș privi de pe un nor, te-aș vedea clar- Stea! Ți-aș spune dorința mea, speranța pură a unui gând , tu Stea, Stea Căzătoare… Tu- Stea care cazi de pe pământ în cer.

Tu ești aripa care mă-nalță când zborul mi-e înăbușit… Tu m-ai târât până la Soare, mi-ai arătat Lumina. Tu ai fost mereu aici, să-mi fii prietenă, soră; să-mi fii Bucurie, Inocență, Candoare, Speranță,Bunătate- TU ai fost mereu aici ca să pot să fiu EU.

 Iar azi- azi e ziua ta! “O zi ca toate zilele”- ai spune tu…. “O zi ca toate zilele tale de naștere!”- te-aș corecta eu. Mă bucur că timpul m-a ținut tot aici, cu tine. Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că te-a adus în viața mea, pentru că are necontenită grijă de tine- de Minunea mea.

Îți scriu azi… și în fiecare zi- mereu îți scriu cu inima. Îmi doresc să ai o viață minunată , să fii înconjurată mereu de cei dragi ție. Îmi doresc să iubești, să fii iubită, să “fericești” și să fii fericită. Îmi doresc să-ți găsești drumul spre Casă…

Lasă un răspuns

