Skip to content
15 Octombrie 2012 / alcion7

14…

Mă uit în jur … și văd oameni grăbiți, îngândurați, stresați, crispați, nervoși, împovărați de griji și copleșiți de materialism. Văd oameni pierduți, oameni triști. Oameni care socializează dar nu au prieteni. Oameni care simt golul din inima lor… și ar face orice ca să nu-l mai simtă. L-ar umple cu orice, doar ca să nu mai fie acolo… Doar ca să-l uite. Văd oameni cu zâmbetul pe buze dar cu privirea pierdută. Văd oameni care au nevoie de o vorbă bună, de un prieten.

Mântuitorul ne spune „Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți” (Mt. 22, 39). Iar aproapele e omul de pe lumea aceasta pe care ne-ar fi cel mai greu să-l iubim, nu mama, nu tatăl, nu frați sau surori, nu prieteni, care sunt aproape de noi, ne ajută și ne îndrumă mereu. Dar până și pe aceștia ne vine greu să-i iubim…

Mă uit în jur … și văd ce lipsește în inima mea. Văd oameni care mă întristează prin comportamentul lor iar eu mă simt stângace și atât de nepricepută în a-i ajuta, în a mă ajuta.

Mă uit în jur și mi-e tare greu să văd sufletul tuturor, mi-e greu să văd frumosul ascuns în atâtea nimicuri. Mă uit în mine, în inima mea și-mi simt golul… simt prăpastia dintre mine și ceilalți. Și asta pentru că și eu am construit ziduri, nu poduri către ceilalți.

Mă uit în jur … și văd că oameni care au fost , nu mai sunt, iar eu nu am dat totul din mine să îi ajut, să le fac viața mai frumoasă… să le mulțumesc, să-i rog să mă ierte.

Dar în jur sunt oameni buni… oameni minunați. Oameni care mă fac să zâmbesc. Oameni de care nu sunt vrednică.

Lasă un răspuns

