Skip to content
2 Septembrie 2012 / alcion7

18.”Vino cu flori, care să îți poarte pe petale sufletul curat!”

 

Regina Spektor- The call

-Uită-te in jur!

-Mă uit! Mereu mă uit in jur!

-Da?

-Da! De ce crezi că mi`a dat Dumnezeu ochi?

-Ți i-a dat ca să vezi !

-Exact! Iar eu văd….

-Și de ce plângi? De ce ești supărat? De ce ți-e dor? De ce ți- e greu?

-Tocmai pentru faptul că mă uit in jur!

-Dar la cer de ce nu te uiți?

-De ce, de ce să mă uit la cer?

-Pentru că acolo este răspunsul tuturor întrebărilor tale! De ce nu te uiți la cer?

Știind că vei pleca , că pleci,că nu te mai intorci… Aș vrea să-ți spun, să strig , să fug , să zbor…..

… MULȚUMESC, MULȚUMESC, MULȚUMESC, draga mea TICTAC!

Lasă un răspuns

