Skip to content
15 August 2012 / alcion7

Fluture .

Sunt din nou aici. Chiar îmi era dor să scriu… A trecut așa de mult timp! Am renunțat la asta, la acest ceva care mereu mă alina. Am renunțat și timpul s-a scurs pe lângă mine… a înghețat. Și parcă m-a înghețat și pe mine. Și uite cum zilele au trecut și s-au transformat în luni – iar lunile în ani… Am fost mereu aici .

… Doar că oglinda s-a spart și n-am mai putut să mai vorbesc cu mine… Crezusem că am tăiat cu foarfeca toate legăturile cu lumea din jur – de fapt, m-am pierdut pe mine. M-am agățat de iluzii, de vise, de idei. Am căutat , am întrebat , am sperat… Am fost ca un fluture la lumina lămpii – în noapte , am căutat ziua .
Un fluture singur. Până ce-am întâlnit alți fluturi. Cine spunea că fluturii trăiesc doar o zi , mințea!

Acum… deși am aflat răspunsuri la atâtea întrebări… am mult mai multe întrebări.

Deși credeam că mi-am găsit locul, se pare că încă nu sunt ACASĂ .

Deși credeam că sufletul meu e o mare liniștită, că a dispărut orice furtună… sunt fluture care zboară singur la lumina lămpii…

Eu sunt eu. Sunt aceeași… și totuși atât de diferită. Sunt aceeași fată zăpăcită, care nu știe ce vrea de la viață. Nu sunt nimic din ce aș vrea să fiu – pe pământ . Sunt un copil certat în permanență că nu mă maturizez. Dar voi prelungi cât pot de mult COPILĂRIA mea . O voi duce în infinit dacă voi putea . Voi visa la ce-a fost … voi uita ce-o să fie ( M. Td ) .

Am întâlnit atâţia oameni buni , atâţia oameni minunaţi . Oameni lângă care inima mea se odihneşte .

Am întâlnit oameni, mulţi oameni care suferă şi pe care viaţa îi doare. Oameni care îşi poartă rănile cu mândrie. Eu până şi de cicatrici m-am ruşinat.

Am întâlnit oameni care mi-au spus o vorbă bună, oameni care m-au ajutat… oameni care nu m-au lăsat să cad.

Însă pe mine nu m-am întâlnit. Şi poate că dacă mi-aş vedea într-o zi sufletul hoinărind pe stradă, nu l-aş recunoaşte. Poate aş trece nepăsătoare pe lângă el, sau poate m-ar şoca. Poate mi-ar fi milă, poate aş vrea şi n-aş şti cum să-l ajut.

Sunt eu. Ameţită. Aiurită. Seacă. Ştearsă. Îmi pare rău şi mă doare. Nu am răbdare. Trăiesc în lumea mea. Mi-e dor. Iubesc. Greşesc. Iartă-mă. . .

Sunt pe marginea unei prăpăstii cu ochii acoperiţi. Trag aer in piept şi încerc să păşesc. Nu văd nimic… Cad … Cred în Tine , Te rog să mă aperi şi Te rog să mă ierţi . Învaţă-mă să zbor… ca un fluture .

Lasă un răspuns

