Skip to content
7 August 2012 / alcion7

Pe cărări de munte…

Această prezentare necesită JavaScript.

Ceahlăul – un loc minunat , un munte de neegalat în inima mea…Un colț de rai spre pământ!

 Inima mea a crescut pe aceste cărări de munte și bate și acum undeva sus, în vreun vârf de brad… sau pe vârful Toaca. Aștept cu nerăbdare să urc din nou,anul viitor, pe 6 august(Hramul Mănăstirii Schimbarea la Faţă de pe Muntele Ceahlău),să simt din nou acea liniște unică a rugăciunii și să revăd prieteni dragi,pe care i-am cunoscut acolo. 

Totuși… important e că am Ceahlăul în inima mea … iar inima mea e acolo.

Lasă un răspuns

